Връщане и замяна
При връщане на даден продукт или дадена пратка, продуктите трябва да бъдат върнати в същото състояние, в което сте го получили и не трябва да имат следи от употреба. Може да върнете даден продукт в рамките на 14 от датата на вашата доставка.
Какво трябва да направите, ако желаете да върнете или замените даден продукт?
- Свържете се с нас чрез e-mail: info@nevashop.bg или на нашия телефон: 0878344520;
- Върнатите продукти трябва да бъдат изпратени към нас в рамките на три работни дни от датата на информиране за решението ви на следния офис на Еконт: гр. Несебър ул. Еделвайс 44
- При връщане на даден артикул задължилтелно се връща и касовия бон заедно с продуктите
- Всички разходи за връщане към нас се поемат от Вас
- В случай, че желаете замяна на някоя стока, е необходимо да посочите артикулите, които желаете да заменим;
- В случай, че желаете да върнете даден артикул, е необходимо да посочите метод за възстановяване на сумата – по банков път ( като за това, трябва да посочите вашата банкова сметка).
- Обеци не могат да се връщат или заменят поради хигиенни причини.
Кога ще получите заменения продукт/ възстановена сумата?
След получаване на пратката при нас, ще бъдете осведомени чрез обаждане или чрез e-mail, че артикулът е при нас. Ще ви заменим продукта или върнем сумата в най – кратък срок, който е не по – късно от 14 дневен срок ( като се има предвид, че забавянето на сумата, ако е по банков път, зависи от вашата банка).